Vi blev nr. 3 i Divisionsmatchen i Store Hareskov søndag den 31. maj.
Det var anden runde af årets divisionsmatch, så nu er vi klar til op/ned matchen i september på Møn, hvor vi skal kæmpe om at fastholde vores plads i 1. division.
Vi var 76 tilmeldte løbere. Dagens resultat kom i hus efter gode præstationer af børn, unge og ældre løbere – vi må godt klappe os selv på skulderen og sige ”sejt løbet”.


/Kai
