Juleløbet - 6. december 2015

Tilmelding (frist overskredet)
Resultatliste
Hvem fik juletrolden?

Juleløbet - Hvem fik juletrolden?

juletroldHer kan du så se, hvilken klub der vandt Årets Juleløb - den traditionelle match med utraditionelle baner - hvor Kildeholm OK dyster med Farum OK om at vinde Juletrolden!!

Som du kan læse på Resultatliste-siden, havde Kildeholm lavet præ-o (præcisionsorienterings) baner, hvor man bevæger sig rundt på store stier, og ved hver kontrolpost gælder det om at udpege den rigtige af flere opstillede poster ude i terrænet.
Desuden var der tre julemands-poster, hvor man skulle svare på jule-spørgsmål. Og så fik man selvfølgelig point for julerigtig påklædning, så skoven blev befolket af både julemænd, nisser og en enkelt engel. Opgaven var slet ikke så let som man skulle tro, og på banen for de øvede kom ingen igennem med alle point ved optællingen.

Vel tilbage i Kildeholms klublokaler var der pyntet op til jul og gløgg og æbleskiver. Der manglede sådan set kun juletrolden, der på ægte troldemaner er svær at lave aftaler med. Han var derfor blevet i sit skjul i Farum's klubhus.
Heldigvis viste det sig, at han kan blive der indtil næste juleløb!
Resultatet blev at Kildeholms løbere - der generelt var på "øvet" banen, havde fået 9,86 point i gennemsnit, mens Farum, med flere Hyggeløbere, der måske havde en lidt lettere bane at hente point på - men selvfølgelig også kæmpede for det - fik 13,28 point i snit.

Se resultatlisten med pointfordelingen på de to baner her!

Tak til Kildeholm for en spændende match og det hyggelige traktement - og vel mødt igen til næste års match, hvor Farum inviterer - og Kildeholm OK får chance for revanche!

Senest rettet den 17/12-2013