Natcup - 1. marts 2023

klubhus

Brikaflæsning, resultater,
natmad og eftersnak
i Farum OK's klubhus efter løbet!

printvenligprintvenlig

Velkommen til Nat-Cup Finale 28. februar 2024
i Ganløse Ore, Nyvang og Terkelskov

Natcup logoNat-o-løbere
Instruktion

Se fællesindbydelsen til
hele NatCuppen her

Alle yderligere oplysninger kommer via menuen til venstre.

Parkering ved skoven og mødested:

Parkering Farumvej 133, Farum
Der er begrænset antal P-pladser.
Herfra er der afmærket med rød/gul snitzling til mødested.

Stævnekontor:

Farum OK's klubhus, Ryttergårdsvej 104, 3520 Farum, Krak 105 G2.
Her er der mulighed for omklædning og bad samt eftertilmelding.

klubhus P

Klik her for stort billede!

Parkering ved stævnekontor Der er få pladser foran klubhuset, men mange lige bagved – brug de angivne pladser. Undlad venligst at parkere på vejene.
I sidste øjeblik:     Tilmelding vil i begrænset omfang kunne ske på dagen på stævnekontoret fra kl. 17:30. Vi har nogle vakante baner. Pris 70 kr./90 kr.
Afstande:

Fra Farum OK's klubhus til parkering er der ca 4 km.
Fra Parkering til Mødested er der 50 meter, fra Mødested til start er der 500 meter, fra mål til Mødested er der 100 meter.

SportIdent brikker:

Der anvendes tidtagning med SportIdent, enhederne er touchfree. Dog skal målposten stemples med ”pind i hul”.
Lånebrikker udleveres v. Mødested.
Clear og check er ved Mødested og ved Start.

Lånebrikker udleveres ved Mødested – kontakt startpersonalet.

Gå til toppen!

Kort:

Ganløse Ore, Nyvang, Terkelskov 1:10.000 og 1:7.500, fra 2023 med mindre rettelser, senest december 2023.

Skov

Ganløse Ore er en flad skov med nogle tætheder og mange små utydelige grøfter. Nyvang er også flad og har nu fået et stort åbent område midt i skoven. Terkelskov er meget kuperet og med mange kurvedetaljer. Der er i alle 3 skove en del veje, stier og hugninger.

Baner:
Baner Længde Sværhedsgrad
1 8,1 km Svær, kort 1:10.000
2 6,1 km Svær, kort 1:10.000
3 4,6 km Svær, kort 1:7.500
4 3,2 km Svær, kort 1:7.500
5 4,0 km Mellemsvær, kort 1:10.000
Start:

Er et sted i skoven. Der er afmærket med rød/gul og refleks fra Parkering til Mødested og videre til Start..

Praktisk info:

Alle baner og klasser starter samtidigt. Der er mange sløjfer og flere stjerneposter. Tjek kontrolnummeret på dine poster, så du ikke stempler forkert.
Undervejs passeres Farumvej. Vejen må ikke kantløbes, men er ikke særligt trafikeret om aftenen. Der er sat en post umiddelbart før passage. Der står en passagevagt og hvis han stopper dig på grund af trafik, så skal du ubetinget vente til der er fri bane. Der vil ikke blive kompenseret for det eventuelle lille tidstab. På den anden side af vejen er der tvunget og afmærket vejvalg ca. 40 meter ind i skoven. Derefter er der fri leg.

Startnummer: Dit startnummer fremgår af startlisten, kortene er mærket med dit navn og startnummer.
Starttid:

Afgang fra Mødested 18.45. Samlet start for alle er 19.00.

Maxtid:           Er 2 timer.
  Husk at komme tilbage til klubhuset og blive registreret!
Gælder alle løbere!
Resultater:

https://liveresultat.orientering.se/ – og på skærm i klubhuset. Efter løbet på vores hjemmeside og Natcupsiden.

O-track:

Her kan du lægge dit løb op og efterfølgende studere dit og andres vejvalg efter kl. 20.

Eftersnak: Efter løbet vil der være mulighed for at få lidt mad og slukke tørsten med saft, the og kaffe i klubhuset.
Og som sædvanligt også hyggelig snak om vejvalg, om baner og hvad man nu ellers kan bruge tiden på i godt selskab.
Præmier:

De samlede vindere af hele NatCup serien vil få overrakt deres præmie i klubhuset. Desuden er der et antal lodtrækningspræmier til løbere, der er til stede ved præmieoverrækkelsen.

Organisation: Stævneleder: Kai Beck-Andersen
Banelægger: Jens Korsholm.

Vel mødt i mørket!

Se snart startlisten via menuen øverst til venstre.
Når løbet er afholdt, vil du også kunne finde resultater og stræktider via menuen.

Gå til toppen!

Oprettet 25. januar 2024