Natcup - sidste afd. - 25. februar 2015

Samlet stilling
nat

printvenlig printvenlig

Velkommen til Natcup-finale i Uggeløse Skov!
Instruktion:

Parkering og mødested: Parkering er ved Uggeløse Skovvej Krak 94 B4. Se kort her
Parkeringsanvisninger skal følges.
Afstande: Der er ca. 600- 800 meter fra parkering til startstedet. Ruten er afmærket med rødgul snitzling og refleks.
Stævnekontor: Stævnekontor:
Farum OKs klubhus, Ryttergårdsvej 104, Farum, Krak 105 G2*.
  Her er der udlevering af lånebrikker samt mulighed for omklædning og bad.
Parkering ved stævnekontor Der er få pladser foran klubhuset – brug de angivne pladser. Undlad venligst at parkere på vejene
klubhus P

Klik her for stort billede!

I sidste øjeblik:  Tilmelding vil i et vist omfang kunne ske på dagen på stævnekontoret fra kl. 16.30. Vi har nogle ekstra kort.
Kort:

Uggeløse Skov 1:10.000, nytegnet januar 2015.
specialsignaturer Der er i skoven nogle markante væltede træer, de er markeret på kortet med signaturen - tæthed (grøn streg)
Der er også nogle voldsomme rodkager fra disse væltede træer, de er markeret med signaturen grønt kryds.

Se de anvendte specialsignaturer her:

SI:     Lånebrikker udleveres på stævnekontoret.
  Clear og check er ved start.
Baner:

Bane 1 er 8,4 km - med sløjfer og gaflinger
Bane 2H er 5,7 km - med sløjfer og gaflinger
Nyt: På opfordring:
Der er en særlig bane 2 for damer:
Bane 2D er 5,5 km - med sløjfer og gaflinger
Bane 3 er 3,8 km - med sløjfer
Bane 4 er 3,8 km - med sløjfer

Bemærk: Bane 1, bane 2 og bane 3 løber hen over en indhegnet mark. Hegnet må passeres, man kan rulle sig under den nederste tråd. Der er på kortet anvist etablerede og nemmere overgange. Disse er også markeret i naturen med reflekser.
Start:        Afstand fra Klubhuset til Parkering ved Uggeløse Skovvej er ca. 9 km
Starttid: Der er samlet start for alle klasser kl. 18.45
Startnummer: Kortene er mærket med startnumre og navn.
  Dit startnummer ser du på startlisten, som er ophængt i klubhuset og ved start.
Mål:           På skovsti tæt på Slangerupvej – ca. 500 meter til parkering!
Maxtid:           Er 2 timer.
  Husk at komme tilbage til klubhuset og blive registreret!
Eftersnak: Efter løbet vil der være mulighed for at smøre lidt mad og slukke tørsten med saft, the og kaffe i klubhuset.
Og som sædvanligt også hyggelig snak om vejvalg, om baner og hvad man nu ellers kan bruge tiden på i godt selskab..
Præmier: De samlede vindere af hele Nat-cup serien vil få overrakt deres præmie.
*) Koordinater ih.t. Krak 2010 og nyere

Vel mødt i mørket!

Se indbydelse og startliste via menuen øverst til venstre.

Når løbet er afholdt, vil du også kunne finde resultater og stræktider via menuen.

Revision 2. Sidst ændret 30. januar 2015: Tilføjet bane 2 for damer.