- Om Farum OK -   Motion | Ungdom | Elite | MTB-O | TC Sjælland | Gallerier |
Materiel

Klubdragter priser

SeniorUngdom
X-Treeme trøje500,- kr.450,- kr.
X-Treeme bukser400,- kr.300,- kr.
Nylontrøje450,- kr.400,- kr.
Nylonbukser300,- kr.200,- kr.
Overtræksjakke600,- kr.550,- kr.
Overtræksbukser400,- kr.350,- kr.
Strømper 1 par40,- kr.40,- kr.
Strømper 3 par100,- kr.100,- kr.

Bestilling af klubtøj:
Kontakt kassereren.

Betaling via Klubkontoen på Bank Reg 2413 - 5030007997

Klubtøj til ungdomsløbere

For ungdomsløbere op til 12 år har klubben en ordning, hvor man lejer klubtøj (ikke strømper) fra en samlet pulje. Denne ordning bestyres af ungdomsudvalgsformanden.

Udstyr som kompas, orienteringssko, benbeskytter etc. henviser vi til O-Butikken

Løbsdragten findes i to modeller. Begge modeller er af rivfast nylon, der tåler det meste af den belastning en løber kommer ud for ved løb gennem terrænet. Dragten består af en overdel i klubbens farver, samt et par bukser i farven mørkeblå. Begge dele kan vaskes ved op til 60oC.

Extreme er relativ åben og tætsiddende model på de fleste. En model, som henvender sig til de unge. God til sommerdage med megen varme.

Normal er mere almindelig, men er med moderne materialer, der ikke er så tæt som i de oprindelige dragter.

Størrelse XS/160 - XL

Overtræksdragten er todelt, med en jakke i mørk blå med logo. Bukserne er i sort med lynlås ned langs benene, så man kan skifte uden at skulle tage sko af. Begge dele er foret og er til en vis grad vindtæt.
Tåler vask op til 60oC.
Størrelse XS/160 - XL

Strømperne er tynde løbesokker og har påsyet logo i strømpeskaftet.