Farum OK flot repræsenteret ved årets påskeløb

Hele 31 medlemmer af Farum OK havde fundet vej til norsiden af Vejle Fjord for at prøve kræfter med 5-meterkurverne i det krævende terræn, med den ekstra udfordring at de lerede skrænter var meget mudrede pga. regn. Med over 1000 løbere fra Danmark og nok det halve fra de øvrige nordiske lande og resten af Europa, er det det største stævne i den danske løbskalender.

Det flotteste resultat tegnede Line Frese Søderlund sig for, idet hun vandt alle tre etaper og dermed også sammenlagt i D35. Hun var også lige en tur i en mose, hvor hun sank i til livet i det okkerfarvede mudder.

Af andre flotte resultater kan nævnes, at vi tog de tre første pladser og 5.-pladsen i H21B ved henholdsvis Mikkel Frese Søderlund og brødrene Lønstrup Ammitzbøll Asger, Sigurd og Andreas.

Jens Jørgen Hansen fortsatte sin flotte stime her i foråret med en samlet andenplads efter den vindende nordmand. På 3. etape lørdag løb Louise Vagtborg Vang-Pedersen en førsteplads hjem i D45B.

Klubtelt