Farum OK rykker op i 1. division

Farum Orienteringsklub er nu blandt Sjællands bedste.

Farum Orienteringsklub viste klasse søndag i Store Dyrehave.
Klubben har i lang tid været den bedste i 2. division, og nu blev oprykningen til 1. division en realitet.
Farum orienteringsklub havde mange løbere med i skoven og de præsterede alle deres bedste. Farum Orienteringsklub vandt således over Tisvilde Hegn Orienteringsklub, over Allerød Orienteringsklub og over Holbæk. Ved denne turnering bliver løbernes resultat vekslet til point, og på dagen havde Farums løbere samlet så mange point sammen, at den sikre sejr kom med hjem.
Resultatet betyder, at Farum Orienteringsklub næste år løber i 1. division og dermed løber med om Danmarksmesterskabet for klubhold.

Så nu skal vi i skarp træning til næste år – og vi skal gerne blive flere løbere. Brug vores træninger flittigt. Deltag i de mange små og store konkurrencer hen over vinteren.